16 april 2009

hej bloggen!

Igår hade vi en mysig dag, Maja med magen, Jeanette och Sinna kom hit och fikade lite, sen blev det en liten promenad i det soliga, blåsiga vädret.
Idag har vi inget på schemat och det är ganska skönt det med. Nellie sover middag och jag bleker slingor, får väl se hur dom blir..?
Nellie är väldigt harmonisk nu för tiden, det är inte många tårar som kommer. Hon verkar så nöjd. Det är verkligen härligt. Sover hela nätter i sin säng med. Känns som att allt går mycket lättare nu, peppar peppar..

Den 2:a maj ska jag festa för första gången sen jag blev mamma/var gravid.. Ska ha tjejfest här. Kommer bli riktigt kul, speciellt att träffa Sanna och Johanna som jag tyvärr inte träffar så ofta då dom bor i Lund och Kalmar.
Ska bjuda på lite mat och så..sen kanske utgång om vi känner för det.
Något jag ser mindre fram emot är bakfylla..fy, jag blir alltid sååå himla dålig. Men men den dagen, den sorgen!

Åh vad irriterad man kan bli på telia ibland, vi ska byta hemtelefonin mot bredbandstelefoni och nu har idioterna kopplat ur hemtelen innan vi har fått adapter (eller vad det var?) till det nya..så hemtelen och tv:n funkar inte, smart gjort!!
Tur man har några kronor kvar på mobilen iaf..

hej svejs!

Inga kommentarer: