01 april 2009

VÅR!

Det är vår ute!! Äntligen, som jag har längtat, så skönt är det. Hatar vintern. Hann aldrig skriva igår. Det gick bra på banken, skulle ordna sparande till Nellie bland annat, så nu är det äntligen fixat. Sov några timmar igår på dagen igen, var så trött. Sen lagade jag tacopaj, den blev äcklig tyvärr, hade i grekisk youghurt istället för creme fraise, och den smakade typ surt. Precis när vi skulle äta kom svärföräldrarna förbi, dom var ute och gick och skulle bara titta förbi. Vi spelade lite buzz. När klockan var halvåtta var det massa tv, först halvåtta hos mig, sen den rätte för rosing och efter det desperate housevifes. Morgan nattade Nellie så jag kunde titta på mina älskade tv-program, skönt det.

Natten har varit ok, Nellie sov i sin säng till tre, lyfte över henne och då sov hon till sju, fick välling och sen sov vi till kvart över åtta. Så skönt att hon inte äter på natten längre.
Idag ska vi in till stan vid tolvtiden, ska träffa Morgan och äta lunch ihop, tror det blir på Putt in. Ska bli gott. I em är vi bjudna på grillning hos svärföräldrarna. Så det blir fullt upp denna dag.
Ha en fin dag! Kram

Inga kommentarer: