30 oktober 2009

Akuten

Ja vi fick åka in akut med lilla älsklingen idag efter att hon trillat nerför stentrappan utanför ytterdörren. Fick en JÄTTEbula i pannan. Åkte först till vårdcentralen och de trodde hon hade fått en kraftig hjärnskakning eftersom hon var så himla slö. De ringe efter ambulans och Morgan och Nellie åkte med den och jag körde..

Där inne blev hon pigg igen, tack o lov, så dom undersökte henne och sen fick vi stanna en timme för observation. Skönt att det inte var någon fara. Kan säga att man känner sig hemsk som förälder när något sånt händer. Det är på ett ögonblick.


Nu sitter jag här och fryser...känns som jag har feber men icke, 36,8 visar tempen på i örat. Nellie och Morgan ligger och sover. Ska sätta på lite kaffe och värma mig med.

Jag mår ganska så bra nu psykiskt, bara hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer: