13 oktober 2009

God morgon..

Fy så trötta vi var imorse när klockan ringde vid halvåtta. Undrar hur det kommer bli när klockan ringer vid halvsex, när jag ska börja jobba. Man vänjer väl sig.

Tycker lämningen på dagis går bättre och bättre faktiskt. Har varit på vårdcentralen och tagit blodprover nu. De vanliga för min chrons och ett för att kolla om jag lider av Struma.
Skönt att jag äntligen ska kolla upp det. Fy, var hemskt mycket folk på vårdcentralen, men det gick bra. Träffade Maggan våran bvc-sköterska och pratade lite med henne.

Inväntar några spännande paket idag, har shoppat på tradera. Har blivit lite manisk med det där nu känner jag. Får nog tagga ner det.

Nehe, om jag skulle passa på att göra lite nytta innan jag ska hämta min älskade.

1 kommentar:

Mitt liv i din vardag ! sa...

vad har du beställt för roligt?=)

kram!