02 juni 2011

Funderingar..



Jag kan inte komma ihåg hur det kändes förr, innan man fick barn. En sak är definitivt säker; man hade väldigt mycket tid, tid till att göra ingenting eller precis vad man ville närsom. Man behövde bara bry sig om sig själv och ville man ligga och slappa i sängen en hel dag så gjorde man det.



Idag har varit en sån dag, jag har absolut inte gjort något alls. Bara slappat, läst, varit vid datorn, sovit middag, tittat på tv.








Men nu börjar jag bli rastlös och saknar mitt underbara lilla barn. Jag skulle för allt i världen inte byta ut mitt liv mot mitt förra. Livet är komplett efter man fått barn tycker jag, det är det som är meningen med livet!

1 kommentar:

MammaMia sa...

Håller precis med om varenda ord!
Har själv funderat vad i hela friden man gjorde med all sin tid. Att man inte blev uttråkad!?
Men absolut de sista orden. Att bli mamma och uppfostra sina barn till goda och lyckliga individer är verkligen meningen med livet!!!