08 juli 2011

Igår blev som sagt Nellie 3 år, vår stora, lilla flicka!! Hon hade en toppen dag. Först blev hon firad av oss på morgonen, sen hade de kalas för henne på dagis och efter det hade vi släktkalas hemma. Hon fick så mycket fint, leksaker, pengar och kläder.

Kompiskalaset i söndags var också väldigt lyckat.

Idag har Nellie och Morgan varit nere en runda på tosia, Nellie hade åkt massa karuseller och hoppat hoppborg, och köpt godis. De hade köpt med sig min älskade nougat, så nu har jag ätit så jag är spyfärdig, som vanligt;-)

Jag som trodde att man skulle rasa i vikt efter förlossningen, jo jo, tji fick jag!! 7 kg gick jag ner, sen var det stopp. Nu har jag nog börjat gå upp igen så som jag frossar. Hmmmm, måste bero på amningen??
Ja, ja, ta tag i det sen.

Helt sjukt att jag hör Diggelo härifrån Kallinge just nu, det är ju ändå nån mil till brunnsparken..?

Annars är allt bra med lillemannen, han har sovit i stort sett hela dagen idag, så är tveksam till att han sover hela natten med.. men nu har min käre sambo semester med så då kan vi hjälpas åt mer;-)

På måndag ska vi troligtvis i väg på semester, ska bo i stuga utanför Kalmar vid havet, ska bli mys<3

Inga kommentarer: