23 augusti 2011

På måndag är det äntligen dags..


Kan knappt vänta, är så sugen på att försöka bli av med den här stora degmagen som vuxit sig större och större under årens lopp.
Konstigt det där, egentligen har jag inte gjort annat än banta, banta och prova olika dieter, men ändå i slutändan bara blivit tjockare och tjockare.
Kan vara så att man faktiskt blir både tjock och sjuk på lightvarianter?!
Har aldrig sedan jag började banta vid 14 års ålder haft en sund relation till mat. Skulle nog vilja kalla mig en missbrukare av godis, mat och kakor.
I vilket fall så är jag sjukt trött på att inte trivas med mig själv. Kommer aldrig att gnälla över vikten igen om jag bara lyckas gå ner.
Har satt upp lite mål och delmål nu iaf.

*Delmål 1: -5 kg
*Delmål 2: -10 kg
*Delmål 3: -15 kg
*Delmål 4: -20 kg
*Målvikt: -25 kg

Ska ge mig själv belöning efter varje klarat mål.
Nu gäller det som sagt att detta funkar med?!

Inga kommentarer: