28 september 2011

Godkväll!

Jag hinner verkligen inte blogga nu för tiden, har fullt upp:-)

Idag har Isac och jag varit på föräldrargruppen, jättetrevligt. Sen var vi och vägde klimpen som nu vägde 7150 gram. StorA killen!!


Hem och lagade god fläskfilégratäng och nu har jag precis gjort underbart god lchf vänlig cheesecake som jag ska ta med på tantträffen imorgon:-)


På lördag ska vi till Ullared, ska bli roligt. Vi är några stycken som ska upp samma dag så vi får allt träffas och ta en kaffe eller nåt,:)


Har ett viktigt beslut att ta med....

Ifall jag och Isac ska med resten av familjen plus Morgans familj till Gran Canaria??? Måste bestämma mig snart, men det lutar väl åt det:-)


Nehej, nu blir det bönderna på tvn!


2 kommentarer:

camilla sa...

klart att du ska åka me..tänk va skönt me lite värme o sen komma hem solbränd..åhh annars åker jag=)
kramar camilla

Unknown sa...

helt klart med juh;)))