20 februari 2012

Jag är så sjukt trött, vill inte gnälla men det hade varit underbart att få sova en endaste hel natt någon gång.
Nä, sova vad är det?!
Äta några gånger varje natt.
Vara vaken nån timme mitt i natten.
Vakna stup i kvarten och vilja ha napp alternativt lite buff på rumpan.

Åh, jag är så trött så ögonen svider:-(
Och jag vet att man inte ska klaga och att rätt var det är så är de tonåringar som man knappt får upp ur sängen men jag är trött och gnällig, sömnbristen gör mig på dåligt humör!

Kollade på big brother premiären igår, en höggravid kvinna i v.36 går in i huset?! Ja, där var min gräns nådd iaf.
Ska hon föda i direktsändning eller hur tänker de?!

Nu blir det till att sätta på lite kaffe och inte försöka störa sig på att hela huset ser ut som ett bombnedslag:-(

Inga kommentarer: