25 mars 2012

Oj vilken härlig helg med underbart vårväder:-)
Igår började vi dagen med frukost här hemma tillsammans med familjen Ekstrand/Karlsson, efter det åkte vi med dom in till Karlskrona för lite shopping och lunch:-)

Barnen fick lite nya grejer, och mamman och pappan också:-)

Isac fick bl.a. ett par supersöta skor:-)

På kvällen åkte vi till min goa svägerska med familj på kalas, trevligt som alltid!

Nu har jag lite nya frisyrfunderingar med;-) jag trivs som det är nu men jag trivdes ännu bättre i helblonderat faktiskt, så tänkte om man klipper det kort på andra sidan med och har litel längre uppepå så skulle man faktiskt kunna blondera det igen eftersom man ändå klippt av det slitna?!
Vad tros om det??;-)
Ska nog ringa och boka en klipptid till|:-)

2 kommentarer:

MammaMia sa...

Tyckte den första var fin och den tredje var tuff, men Pinks färg var ju nästan grå...
Jättefin du blev i nya frisyren! :-)

Sassa sa...

Tackar!! Jo det ser lite grått ut men jag menade inte direkt färgen utan frisyren:-)