30 maj 2012

Sjuka

Ja här hemma är det sjukstuga, dock bara jag och Morgan som är sjuka..

Morgan har kräkt ett antal gånger och jag har lite feber och ont i halsen:-(
Håller mig någorlunda med Alvedon i kroppen..
Så himla segt att vara sjuk, tycker inte det var längesen sist:-(
Har iaf inte syndat även att jag är sjuk, har bestämt mig nu att de sista kilona SKA väck!!
Går inte att hålla på att synda lite då och då, vikten har pendlat 1 kilo plus och minus ett bra tag nu.
Så nu är det srikt lchf som gäller, ca 6-7 kg till ska väck!!
Är jäkligt peppad måste jag säga:-)

Sen vill jag ha tillbaka mitt långa hår med, känns som det växer extremt sakta bara för att man vill att det ska växa:-/
Vill iallafall ha så man kan sätta upp det:-)
Men men, är väl bara att vänta..

1 kommentar:

milla sa...

usch o fy...krya på er o hoppas verkligen det försvinner fort..
kramar