23 juni 2012

Bloggtorka

Ja här råder bloggtorka:-(

Allt är bara bra med oss alla, i torsdags var vi på lövmarknaden i Karlskrona och igår var vi först vid lönnamohagen för traditionellt midsommarfirande och sen hade vi våra vapendragare Jeanette och Nisse med barn här.
Fika, grillning och jordgubbar:-)
Trevligt och lugnt!!

Idag ska vi handla det sista inför trippen till Öland och packa klart det mesta, imorgon bär det av:-)

En vecka ska vi bo i stuga och mysa:-)

Igår fick jag en överdos av kolhydrater i min kropp och det märktes..
Aj, aj. Svullen och ont i magen och fick springa på toa stup i kvarten:-(
Inte värt det!!

Nu ska jag göra mig i ordning så jag kan åka o handla!

1 kommentar:

Katrin sa...

Hoppas ni får bra väder! Han en skön sommarjag hoppas vi syns snart. Jag jobbar ett tag till. Ha semseter v 28, 30-32.
Kram Katrin