29 augusti 2012

Det blev ingen tatuering i måndags, hon som skulle göra den fick förhinder.
Så idag ska jag inom black magic i Karlshamn och prata lite med dom:)
Så får vi se om det blir en tid inom det snaraste eller om jag får åka ner på drop in på fredag:)

Har ritat lite förslag om hur jag vill ha den själv!

Häromdagen var vi ute på lite promenad, här kommer lite bilder från det;

I måndags var Isac och hälsade på dagis:)
Min stora kille! Kan inte fatta att han ska börja skolas in redan på måndag!
Jag börjar jobba med en kväll så jag hinner vara med första dagen:)

Igår var vi och hälsade på Jeanette och barnen:)
Nellie har tjatat om Sinna länge nu:)
Vi fikade och pratade en massa och barnen lekte:)

Valle och Isac:)

Har ju börjat på lchf med igen i måndags.
Än så länge går det bra, men ska nog inte väga mig varje dag, för i morse hade jag gått upp ett kilo:((

Men men bara att kämpa på nu så de sista envisa kilona trillar bort!!

Inga kommentarer: