04 september 2012

Då har man börjat jobba igen! Kul men oxå ovant. Mycket nytt samtidigt som det är mycket som är som det var innan jag gick hem.
Jag har varit sååå trött, inte för att själva jobbet varit jobbigt men alla nya intryck och så..

Det har gått bra för Isac på inskolningen, och jättebra för Nellie på stora avdelningen!
Idag ritade hon en helt underbar teckning som bl.a. föreställde vår familj❤

Vår duktiga lilla pysseltjej, kreativ är hon minsann:)

Nu ska jag fixa lite grönsaker och dipp som jag blev sugen på efter att kollat på Millas blogg ;)

Och såklart kolla på Hollywood fruarna!

2 kommentarer:

milla sa...

duktiga nellie=)
det gör du helt rätt i..va själv så jäkla sugen på nåt o tänkte att det är ju bättre än så mycket annat=)
åhhh känner redan nu att jag kommer att sakna våra tantträffar
<3<3
ha så bra på jobbet vännen !! jag e sj där snart=)

Sassa sa...

Jag känner med att jag redan saknar våra tant träffar!! Men vi får se till att lösa det ;))