30 mars 2009

God kväll!

Har precis ätit, det blev bandspaghetti och färdig pastasås, gott. Fast blev så äckligt mätt, kan bero på att jag har ätit en massa negerbollar hela dagen. Morgan bakade dom igår och dom blev riktigt jäkla goda. Kan ju inte låta bli heller när man öppnar kylskåpet och dom står mitt framför ögonen på en. Måste bli skärpning med det där. Var ju så duktig ett tag och höll igen och promenerade massa. Men så är det alltid när det gäller mig; är supermotiverad och duktig typ i 2-3 veckor sen tröttnar jag. Men nu har jag iaf bestämt mig för att ge viktväktarna en chans, haha, sen har jag nog provat alla bantiningmetoder man kan prova typ. Ska dit på torsdag tänkte jag.

Vi sov middag en stund innan, Nellie och jag. Riktigt skönt. Har varit dålig på att vila när hon har vilat på dagarna annars, är ju alltid nåt annat man "måste". Men idag kände jag mig riktigt trött så det var skönt. Sov i nästan två timmar. Är nog klockändringen som gör att man blir seg.
Ska iaf kolla på halvåtta hos mig sen, det e riktigt bra faktiskt. Och spårlöst om det är ikväll? Fasen vad jag grät när jag såg det förra veckan. Och skrattade gjorde jag när jag kollade på förlossningskliniken och en tjej låg och skrek när hon skulle föda, skrattade givetvis inte för att det var kul att hon skrek utan för att jag tänkte på mig själv; jag SKREK verkligen, har aldrig skrikit så i hela mitt liv innan, haha.

Kram!

Inga kommentarer: