07 april 2009

God morgon bloggen.

Uppe med tuppen idag. Nellie vaknade kvart i sju och fick sin välling, hon somnade om så gott men icke jag. Så jag har druckit kaffe och satt i gång en maskin tvätt. Och nu sitter jag här en sväng, måste ju passa på.
Hittade mina gamla bilder, lite kul. Jag hade jättelångt hår innan och förr-förra året klippte jag det jättekort, fy, ska aldrig mera klippa mig så kort. Ville hela tiden bara att de skulle växa ut igen. Nu har det faktiskt kommit en bra bit på vägen.




Här var det jättelångt!!







Här var det betydligt kortare..


och här var det kortare än kortast, fy!!
Nej trivs absolut bättre i långt hår. Är så skönt att bara kunna sätta upp det:)
Nu ska jag äta lite frukost.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

MammaMia sa...

Vad lik du var din mamma (från den tiden jag minns) på bilden med det kortaste håret!