04 april 2009

Storstädat

Japp nu har vi storstädat här hemma. Härligt. Får ju massa energi av detta väder. Ikväll ska jag allt dricka lite vin. Morgans syster med familj kommer snart, dom ska på fest här i Kallinge så de skulle sitta här innan och förfesta lite, hihi.
Så vi ska passa deras barn sen kommer de hit och sover här. Vi har ju så gott om plats.

Senare blir det grillning, fläskfile med hasselbackspotatis, skall bli gott!
Fasen jag kunde verkligen inte sova igår även att jag var jättetrött, låg och funderade över det och kom fram till: att massa kaffe+massa coca cola=massa coffien=pigg.
Somnade iaf till slut och var sååå trött när Nellie vaknade vid sjutiden.
Morgan var i väg och handlade imorse så fick en riktigt god frallfrukost, sen hade han köpt en stegräknare till mig. Blev jätteglad. Tack älskling!
Han har förresten rakat av sig allt skägget, ser ut som en liten pojk, haha. Men är fin ändå:-)

Nehe, nu ska jag gosa med Nellie.
Kram

Inga kommentarer: