03 april 2009

Trött

Ja nu är jag trött efter en fullspäckad, trevlig dag. Morgan har varit ledig så vi har först varit på leklandet i några timmar och sedan hos Morgans syster och fikat. Har precis ätit kycklingsallad från picnic, jättegott men nu är man däven.

Var på viktväktarna igår, får se hur jag gör. Känner mig så omotiverad. Visst, jag vill gå ner i vikt men det känns ändå inte så viktigt på något vis, svårt att förklara. Det finns mer världsliga saker än vikt och man är ju som Morgans syster uttryckte det " för mycket livsnjutare".

Vill bara skriva hur lyckligt lottad jag känner mig för att jag har fått en så fin, frisk, fulländad liten dotter. Vet hur svårt det kan vara för vissa och ens bli med barn, man får sig en tankeställare ibland helt enkelt. Man ska nog inte gnälla så mycket för småsaker utan verkligen ta vara på varje dag!


Lägger in en bild på mitt underverk..


Inga kommentarer: