05 maj 2009

En härlig dag!

Har varit en mysig dag, trots ickemys-väder. Har varit med Maja och Nellie hos Jeanette och Sinna och fikat. Vi pratade snabbt bort massa timmar. Skönt att sysselsätta sig nu med, så man inte tänker på ciggaretter. Har faktiskt gått bra idag med:-)
Igår kväll var mindre roligt dock. Tror det var någon slags avgiftning eller nåt, om man kan ha det? Fick hjärtklappning, svettning och det susade för öronen när jag skulle sova. Låg och snurrade och spände mig i 2 timmar, sen gick jag upp och tog lite cokilana(stavas?) hostmedicin som gör att jag somnar gott:)

Nu sitter jag här med lite slingor i håret igen. Och nej, jag ska inte bli blondin igen, vill bara ljusa upp det lite till sommaren, tröttnar ju så fort på mitt hår. Vill alltid prova något nytt. Stackars hår.

Får väl avsluta med att jag tycker det är tråkigt att ni har gjort slut; A & J..men men, sånt är livet..

Ha en mysig kväll!
/Sassa

Inga kommentarer: