04 maj 2009

God morgon..

Måndag och ny vecka. Nya tag och nya krafter. Har precis ringt medicinmottagningen, de skulle ringa upp vid sjugo i elva. Nellie ligger fortfarande och sover och jag sitter här. Slutade röka igår igen. Känns som att jag är mer motiverad än vad jag varit tidigare, så det här ska nog gå bra.
Skit samma om jag går upp några kilo, bättre det än att röka. Sista tiden har jag inte ens tyckt att det har varit gott.
Annars så har vi inga direkta planer inför veckan, tar det lite som det kommer nu när jag inte är riktigt frisk..

Nellie är iaf som vanligt nu, lilla gosan. Hon har blivit extremt mammig när hon ska sova, bara jag som kan natta henne..
Nu ska jag äta lite frukost. Ha en bra dag!
/sassa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas de går bra me o sluta röka !! ;) Söta ni e förresten !! Kram Jessika