27 augusti 2011

Dop.


Lördag igen, veckorna flyger fram. Idag väntas det dop för lilla Elli. Morgan har fått det ärofyllda uppdraget att vara en av Ellis faddrar, roligt tycker jag:-)
Vädret verkar visa sig från sin absolut finaste sida idag, blå himmel och sol, ljuvligt.
Lchf närmar sig med stormsteg, skönt! Känner redan att jag fått in endel av det "tänket" bara genom att läsa massa om det, böcker och nätet.
Imorgon blir det storhandling av veckans mat. Batteriet på vågen la av igår så det måste inhandlas eller en nyare våg kanske?
Har ångrat mig gällande mitt vägande, ska väga och mäta mig en gång i veckan istället. Måste ta "förebilder" också, låter verkligen som jag tror att jag ska gå ner. Jag hoppas verkligen, innerligt det. Jag tror på LCHF och hoppas att det funkar för mig för jag är sjukt trött på att vara tjock, slö, seg och ha noll tålamod.
Kanske ska starta en "viktblogg"?? Lite ointressant för endel att läsa om mitt "vikt,lchf-tjat" här kanske.

Inga kommentarer: