23 augusti 2012

God morgon!

Bara att vänja sig att gå upp tidigt, snart börjar allvar med jobb och dagis:)
Bara jag och mitt morgonkaffe nu, härligt!
Igår påbörjade jag projekt målning av halltak:)
Panelen som bara var vitlaserad ska nu bli helt vit!
Har träningsverk!

Före

Under tiden:)

Nellie och jag var även en runda i Karlskrona igår.
Hade ju presentkort som behövdes shoppas upp.
Hittade en massa på hm till mig för en gångs skull!

Idag blir det till att fortsätta måla, har även tänkt att måla taket i köket.
Får passa på med mina projekt när Morgan ändå är ledig:)

I helgen blir det kräftskiva med några av våra goa grannar!
Och på måndag kör vi igång med lchf igen, både jag och Morgan.
Tror det går lättare om vi kämpar tillsammans!
Har inte vågat ställa mig på vågen men misstänker att jag gått upp typ fem kilo denna sommar:(

Jaja, nya friska tag på måndag som sagt!!

Inga kommentarer: