21 augusti 2012

Idag har vi haft mamma date på stan:)
Lite fika på andra våningen, shopping på Lindex och glass på torget:)

Mys!

Är så sjukt trött och seg, ingen energi alls:((
Funderar starkt på att börja med lchf imorgon igen. Vill få tillbaka min energi!
Är ju jobbigt i början bara innan man kommer i ketos..
Men bättre att börja nu innan jag börjar jobba så jag slipper va helt slut på jobbet!

Ska ev tatuera mig på måndag, tjoho!! Lite nervig inför det faktiskt även att jag gjort det 3 ggr innan:)
Men, men, det blir nog kanon!
Milla erbjöd sig att följa med och hålla handen;)

Ska tatuera in barnens namn och födelsedatum på handleden och bygga ut min lilla som jag har i nacken med typ en blomranka eller fjäril:)

(lånad bild)
Typ något sånt här blir det på ryggen/nacken

(lånad bild)

Inga kommentarer: